مرا چطور می بینی؟!

کمپین How Do You See Me یکی از موفق ­ترین کمپین­ های آژانس تبلیغاتی Saatchi & Saatchi است که هم راستا با روز جهانی سندروم داون ساخته شد. ویدیوی تاثیر گذار این کمپین بارها در شبکه ­های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و توجه میلیون ­ها ببیننده را به خود جلب کرد.

این کمپین بیانیه خود را با یک ویدیوی ساده و در عین حال قدرتمند اعلام می ­کند، «من را چطور می­بینید؟ (How Do You See Me) » که در آن نمایی از زندگی ­ای که آنا رز یک دختر  مبتلا به سندروم داون دل ­اش می ­خواهد داشته باشد را تماشاشا می کنیم؛ با صدای خودش بر روی تصاویری با بازی اولیویا وایلد.هدف این کمپین، ایجاد گفتمان حول محور زندگی افراد مبتلا به سندروم داون در بین مردم است. اینکه آن ­ها چطور زندگی می­کنند، خودشان را چطور می­بینند و چطور اغلب اوقات به خاطر شرایطشان مورد پیش­داوری قرار گرفته و به آن­ ها اجحاف می ­شود.

افراد مبتلا به سندروم داون،کماکان جزو قربانیان تبعیض هستند و می ­شود گفت نوع نگرش مردم نسبت به آن­ها رگه هایی از تعصب دارد. موضوع این کمپین، هم راستا با شعار روز جهانی سندروم داون است: دوستان من، جامعه من (My friends, my community) در واقع’How Do You See Me’ به شکل گیری فرهنگ احترام گذاشتن به تمایز ها کمک می­کند و مشوق ایجاد رویکرد ­هایی جدید در مدارس، محیط های کار و به طور کلی جامعه­ای است که فرد مبتلا به سندروم داون هم در آن زندگی می ­کند.

این کمپین با هشتگ #HowDoYouSeeMe مردم را تشویق می­ کند که دست به کار شوند و گفت و گو حول این موضوع را شروع کنند. ایجاد بحث و تبادل نظر بین مردم و تحریک ذهن آن ها برای فکر کردن به این بخش از جامعه.